YOURSTYLE
ايه يا عم انت مش مشترك ولا ايه
طب بقلك ايه متشترك هو انت يعنى هتخسر حاجه؟
www.yourstyle.own0.com
مش هتندم

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

YOURSTYLE
ايه يا عم انت مش مشترك ولا ايه
طب بقلك ايه متشترك هو انت يعنى هتخسر حاجه؟
www.yourstyle.own0.com
مش هتندم
YOURSTYLE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الوهم.....

الوهم..... Empty الوهم.....

مُساهمة من طرف ra7ma الثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:06 pm

اهلا بيكم اصحابي انهارده جيبت موضوع عجبني جدا

الوهم في الحب حاجه كبيره جدا ان انسان يوهم نفسو انو الحد ده بيحبو ويبدء بقا يعيش نفسو في وهم الحب ويقول ده بيحبني ويفضل يوهم نفسو لغايه لما يتعلق بالشخص ده اكتر واكتر يتعلق بيه لدرجه الجنون والمشكله االاكبر انو الشخص اللي هو حبو ده باينلو ومن غير قصد انو مهتم بيه يااااااااااااه كده بقا يتاكد اكتر انو بيحبو وفي لحظه يلاقي كل شيء انهار قدامو وان الشخص ده مفكرش فيه غير على انو اخ وصديق

ومعانا اتصال ونقول الو

وحده بتحب: الو

ra7ma: الو الو
الو
الو
واضح ان الخط قطع
وحده بتحب: الو
ra7ma .اهلا بيكى
وحده بتحب .انا على فكره مشكلتي نفس المشكله اللي انتي بتتكلمي فيها بجد والله انا مجروحه اوي وانا اللي بأيدي جرحت نفسي

ra7ma: ليه بتقولي كده اوعي ابدا تلومي نفسك على حب حبتيه

وحده بتحب: بصي يا ra7ma انا كنت بحب واحد اوووووووووي بجد بس هو مقليش كلمه بحبك بس كان مهتم بيا اووووي كنت بحس انو معايا في كل مكان بيتبعني كتير كان بيقولي متعمليش كذا متكلميش كذا كنت ساعتها بفرح اوي وبحس انو بيحبني اتعلق بيه لدرجه اني مكنتش بقدر انام غير لما اسمع صوتو وفي يوم قالي انو هو بيحب وحده وفضل يحكيلي عنها والله يا ra7maانا ساعتها كنت بموت بس مبينتش وعملت نفسي فرحانه اوي عشانو وانا من جوايا بموت قوليلي بقا اعمل ايه

ra7ma : بصي انتي غلطانه وهو كمان غلطان انتي جريتو وراء وهم وهو علقك بيه خلاكي تحبيه وطلعك سابع سما وبعدين وقعتي انتي وانتي قلبك مكسور حاولي تنسي وقبل ما تبدئي قصه حب لازم تعرفي هتكون نهايتها ايه فكري كويس واوعي تحكمي قلبك بس

ونسمع اغنيه اغنيه ضيعتني ل سميره سعيد

انتو بقا يا اصحابي ايه رئيكو تعمل ايه (وحده بتحب)
ra7ma
ra7ma
العضو المميز
العضو  المميز

Personalized field : الوهم..... FP_20

https://yourstyle.own0.com/profile.forum?mode=register&agreed