YOURSTYLE
ايه يا عم انت مش مشترك ولا ايه
طب بقلك ايه متشترك هو انت يعنى هتخسر حاجه؟
www.yourstyle.own0.com
مش هتندم

نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 3:26 am

قريبا جدا
وجميع حلقات الجزء التانى
من نشرة الخامسه والعشرين
مع
سيد ابو حفظية
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 3:56 am

بس ياجماعة الحلقات هتمشى بطيئه شوية
لان انا هاجبهم من اول حلقه
وزى ماانتوا عارفين هما وصلوا دلوقتى 21 حلقه
بس بعد كده هننزل حلقه بحلقه
وجارررررى التنفيذ السريييييييع
مع تحياتنا
المااجيك وبندق
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Don HELMY في الجمعة 05 يونيو 2009, 2:47 pm


اكيد انشاء الله نعملهم فى اسرع وقت يا خالد
شكرررررررن على مجهودك الجامد

_________________

DoN HELMY
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Like a Star @ heaven

why so serious
?!?!?!?!





avatar
Don HELMY
EL DoN
EL DoN

عدد الرسائل : 784
العمر : 28
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 10/07/2008

http://yourstyle.own0.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 6:54 pm

نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى الحلقه 2
التحميل



avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 7:47 pm

الحلقه 3
عناوين الاخبار
*
بجملة المصايب بيان نقابه الصيادله بسبب ازمه الضرايب
*
لو كنت بجد صديقى قوللى مين كرومبو الحقيقى
*
حظك اليوم من منظور نفساوى مع الدكتور رضا النحساوى
*
عيد النظافه وعلاقته بالشطافه
*
تسريب اغانى الهضبة من الظوافر الطبيعيه
التحميل
Rapidshare

Enterupload
Megaupload
Hotfile
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 8:00 pm

الحلقه 4

عناوين الاخبار


* تكريم الخشب فى عيد اليتيم
*رابطة جديدة بأسم مساجيين مصر الحرة
*احدث انتاج سينمائى لشركة باد نيوز
*الدهشة تصيب معجبى محمود العسيلى
*دمج نقابتي المكوجية والتطبيقيين
التحمييييل


avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 8:30 pm

نشره اخبار الخامسه والعشرون الجزء التانى الحلقه الخامسه
screenshots
DownLoad

zSHARE
http://h-link.us/76406095 BadonGo
http://h-link.us/18679113

avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 8:35 pm

بتاسف للاخطاء الكتيييييييير اللى حصلت فى الحلقات اللى فاتت
بس محدش بيتعملم من غير اخطاء واوعدكوا الحلقات اللى جاية تكوون احسن بكتييييييير
مع تحياتى
bondo2
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 11:05 pm

نشره اخبار الخامسة والعشرون الجزء التانى الحلقة السادسة
عناوين الاخبار


* المنتدى الاول للشعراء الفرافير
*سؤال المتاعيس حول اصل كلمة " سيس "

*رسالة من ع الحدود للأخ الفاضل ارار سندود
التحميل

avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 11:22 pm

الحلقه السابعه
عناوين الاخبار


*السيرنجاوى يرشح نفسو نقيبا للاطباء
* فوز كهربائى مصر الاول فى مسابقة استرتر اكاديمى
* " محمد شومات " والضرائب مشرحتك اولا
* باكورة انتاج شركة المزرعة للأنتاج والتفريخ
* باهى محتاس والهرم الرابع
التحميل



EnjoY
bondo2
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في الجمعة 05 يونيو 2009, 11:40 pm

نشره اخبار الخامسة والعشرون الجزء التانى الحلقة الثامنة
عناوين الاخبار

*انفصال بطوط وزيزى حديث مدينه البط

* " كابتن ماجد " ومفاوضات لضمه
*سوبر هنيدى زعلان من " محمد هويدى "
الأزمة المرورية في مصر تلقى بظلالها على كوجى وهيكارو
* " ابله فضيلة " وامتحانات الكادر
التحميل


bondo2
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 2:04 pm

avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 2:19 pm

نشره اخبار الخامسة والعشرون الجزء التانى الحلقة الحادية الحادية عشر
عناوين الاخبار


* جديد موت ترانزليتن حصري للنشرة لمعاني اسماء الناس الهاي كلاس
* انت تاسك وفانكى فيضا يانسر : اعمل ايه يا فيظالو قاعد فى مكان ما فيهوش ويرلس انترنت
* حل شيك موت لكل الخلافات السياسية بين الدول من غير بومب ولا اساسيوشنز
* احنا رجاله مش عيال وبنشجع فريقنا لحد المونديال

التحميل

avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 2:31 pm

نشره اخبار الخامسة والعشرون الجزء التانى الحلقة الثانية العاشره
عناوين الاخبار


* " حرب البسوس " ومغالطات تارخية بالجملة
* اختيار القدس عاصمة للثقافة
* اكتشاف مزارع سمكية تعتمد على مياه الصرف الصحى
* البوم جديد لمصطفى شامل اسمه " دموع السنين "


التحميل

Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 2:47 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 13 ديفيدى كوالتى
عناوين الاخبار


* زهقنا وملينا من كتر تكرار الافلام فى اعياد سينا
* البنت زى الولد ماهيش كمالة عدد
* كشف غموض مقتل " ام على "
* " سيد ابو حفيظة " وبرنامج جديد
* " جوزية " يؤكد أحقيته فى الحصول على الجنسية المصرية


التحميل




Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 3:01 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 14 ديفيدى كوالتى

عناوين الاخبار


* عقد قران فى الدقهلية بين دكتورة عظام ودكتور مسالك بولية
* " بيل جيتس " يتنازل عن نص ممتلكاته للفقراء
* حوار مع حسن حمدى حول مستوى الاهلى
* هجوم شديد على عبد الله الكاذب بسبب اغنيه " ابو أمك "
* شائعات مغرضة وأليمة عن خلافات هاي فاي وأبو هشيمة
التحميل





Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 3:15 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 15 ديفيدى كوالتى
عناوين الاخبار


* اعتصام لماسحى الاحذية بعد مجموعه قرارات مؤذية
* سرقة الفوسفات تفتح لباب للتقليب فى اللى فات
* الجوهرجية يطالبون بتشديد الحراسة بعد سرقة محلات الدهب والحساب بالكراسة
* قال على رأى المثل كفاية استهبال وغيروا بقى الامثال
* " علقة موت " ولا حد يفوت
التحميل

Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 3:29 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 16 ديفيدى كوالتى

عناوين الاخبار


* الحفل السنوي لمكافحة الادمان تحت شعار " شد حيلك يا مان "
* جمعية محبى الشوارع المصرية بين الانجاز
* البوسطجية اشتكو
* شركة الفواكة الطازة وأحدث إنتاج سينمائى
* موقف بطولى لقمة الدوخه العربية
التحميل
Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 3:42 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 17 ديفيدى كوالتى

عناوين الاخبار


* انفصال عاصف مطر وزوجته ندى ربيع
* اضراب الحلاقيين تحت شعار دقني وشأني
* ثورة فى الديسكوهات واللي خلف عمره ما مات
* " لطشة برد " يتصدر الموسم الصيفي السينمائى

التحميل

Enojy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 5:38 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 18 ديفيدى كوالتى
عناوين الاخبار


* شد حجر الاساس للمؤتمر العالمي لمكافحة الشيشة
* حظك اليوم من منظور نفساوي مع الدكتور رضا النحساوي
* ارتفاع اسعار البن ومش عايز اسمع صوت كلبن
* كأس العالم للشباب بين الشبشب والقبقاب
التحميل





Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 5:57 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 19 ديفيدى كوالتى

عناوين الاخبار


* حط الكمامة وغوص فى القمامة
* المفسر " سيد حلمى " أعتزل ومش هيشوفلى حلمي
* رد الحكام على الدكتور " علاء صادر "
* أجزاء جديدة من " يوميات وكيس "
* أسرار ضياع ضربة جزاء من النادي الاهلى
* الوصلة الكهربائية للاعبيه المصرية


التحميل

Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 6:28 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 21 ديفيدى كوالتى
[url=http://www.0zz0.com][/url
]
عناوين الاخبار


* بالعرض او بالطول هيسرحوا عمال البترول
* حالة من الشد والجذب بين الشعب والحكومة الالكترونية
* جواب مصوجر بعلم الوصول من اوباما لإيران وهوة المسؤل
* سعد الصغنون واللي كان غير اللي هيكون
* شكوي اطباء الأسنان من قلة الفلوس هيجيلهم جنان


التحميل


Enjoy
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 6:53 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 20 ديفيدى كوالتى
عناوين الاخبار


* بدء اعمال المؤتمر الاول لقلة الزوق
* مصفف الشعر محمد الصغنطط وسرقة اغنيه يالريموش
* مصلحة الضرائب وخلافات مع مديري المدارس
* جمعية شعراء ضد التهييس تهاجم سيد ابو حفيظة
* مشروعات فنية جديدة بعد إنفصال نيكول سبأ عن الاربع قطط


التحميل


ENJOY
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 7:20 pm

نشرة اخبار الخامسة والعشرون الجزء الثانى الحلقة رقم 22
Download
Enjoy

avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نشرة اخبار الخامسه والعشرين الجزء التانى

مُساهمة من طرف Bondo2 في السبت 06 يونيو 2009, 7:29 pm

كده كل حلقات النشرة الجزء الثانى تم رفعها
ما عدا حلقه السبت 6/6 الحلقه 23 وجارى رفعها
واتمنى لجميع الاعضاء مشاهدة ممتعة ومسليه
تحياتى
تم الرفع بواسطة
bondo2
avatar
Bondo2
العضو المميز
العضو  المميز

عدد الرسائل : 374
العمر : 27
Personalized field :
Personalized field :
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

http://www.zedge.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى